FAQ

Hoe plaats ik een bestelling op Konstantino.nl?

1. Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen door de optie ''toevoegen aan uw winkelwagen'' aan te klikken.
2. Klik op "verder winkelen" als u verder wilt kijken in ons assortiment of klik op "ga naar afrekenen" wanneer u wilt afrekenen.
3. Zodra u op de knop "ga naar afrekenen" heeft geklikt, kunt u een keuze maken uit de volgende mogelijkheden.
Inloggen 
account aanmaken en afrekenen
afrekenen zonder account
Na het maken van uw keuze klikt u op ''volgende''. heeft  u gekozen voor de optie inloggen, dan gaat u automatisch naar de volgende stap.
4. Gelieve lees de algemene voorwaarden en accepteer deze door het keuzevakje aan te vinken.
5. Controleer of uw gegevens kloppen en kies via welke betaal methode u wilt gaan afrekenen. Klik vervolgens op "bestelling afronden". Mocht deze optie niet verschijnen, controleer dan of uw adres is opgeslagen of dat u bent ingelogd.
6. U wordt doorverwezen naar de betaal methode waarvoor u gekozen heeft. Nadat u de betaling verricht heeft is uw bestelling afgerond en ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Zodra u inlogt met uw Konstantino account kunt u bij “mijn account” en vervolgens bij "mijn bestellingen" zien wat u heeft besteld en wat de status er van is. Tevens ontvangt u automatisch bericht via de mail met een track&trace code zodra de bestelling is verzonden.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Zodra de bestelling succesvol is afgerond krijgt u binnen enkele seconden een bevestigingsmail. Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, zou het kunnen dat deze door uw e-mailinstellingen in uw ongewenste postvak is beland. Kunt u daar de mail ook niet vinden? Log dan in met uw Konstantino account op onze website en controleer of uw bestelling bij "mijn bestelling" staat. 

Staat uw bestelling daar ook niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op en zullen wij u verder helpen. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Omdat we uw bestelling zo snel mogelijk bij u willen afleveren, hebben wij een erg strak logistiek proces. Mocht u toch uw bestelling willen wijzigen, zullen wij altijd ons best doen om dat te regelen. Het kan voorkomen dat uw bestelling ons magazijn al uit is, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden. Als u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u contact met ons opnemen via ‪+316 40845785‬. We kunnen dan meteen met u bekijken wat de mogelijkheden zijn. 

Wat zijn de geaccepteerde betaalmethodes?

Op onze webshop kunt u betalen met Paypal, Creditcard en iDEAL.

Is betalen op Konstantino.nl veilig?

Konstantino.nl heeft voor de betalingen een bedrijf in de arm genomen genaamd Mollie.nl. Deze partij verzorgt via een https verbinding, de betalingen. Deze beveiligde verbindingen laden wij in een frame om de veiligheid te waarborgen. Daarbij werkt Konstantino.nl alleen samen met gerenommeerde betalingsmethoden.